№ 114-ОД – Про організацію бухгалтерського обліку та облікову політику виконавчого комітету Охтирської міської ради

26 Квітня, 2021 31

№ 114-ОД – Про організацію бухгалтерського обліку та облікову політику виконавчого комітету Охтирської міської ради

ОХТИРСЬКА МІСЬКА РАДА

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

МІСЬКОГО ГОЛОВИ

22.04.2021                                         м. Охтирка                                          № 114 -ОД

 

Про організацію бухгалтерського обліку та облікову політику виконавчого комітету Охтирської міської ради  

 

У зв’язку з набранням чинності наказу  Міністерства фінансів України     від 28.12.2020 № 816 «Про затвердження Змін до деяких Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку для суб’єктів державного сектору», з метою забезпечення належного ведення бухгалтерського обліку в установі, своєчасного надання достовірної інформації користувачам фінансової звітності, дотримання принципів послідовності ведення бухгалтерського обліку, з урахуванням особливостей діяльності виконавчого комітету, на виконання Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 січня 2011 р.  № 59, Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, Методичних рекомендацій щодо облікової політики суб’єкта державного сектору, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 23.01.2015 № 11, керуючись пунктом 20 частини 4 статті 42 Закону України «Про  місцеве самоврядування  в Україні»:

  1. Затвердити Положення про порядок організації бухгалтерського обліку та облікову політику у виконавчому комітеті Охтирської міської ради (додаток 1).
  2. Затвердити графік документообігу виконавчого комітету Охтирської міської ради (додаток 2).
  3. Затвердити графік документообігу відділу бухгалтерського обліку та звітності апарату міської ради та її виконавчого комітету (додаток 3).
  4. Посадовим особам, службовцям та іншим працівникам виконавчого комітету міської ради неухильно дотримуватись вимог Положення про порядок організації бухгалтерського обліку та облікову політику у виконавчому комітеті Охтирської міської ради щодо дотримання порядку оформлення первинних документів і терміну їх подання.
  5. Відділу бухгалтерського обліку та звітності апарату міської ради та її виконавчого комітету складати та подавати бухгалтерську, фінансову та статистичну звітність у встановлені терміни та відповідно до вимог чинного законодавства.
  6. Переоцінку об’єктів основних засобів, передбачену розділом 3 Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку в державному секторі 121 «Основні засоби», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12.10.2010 № 1202 та розділом 7 Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку основних засобів суб’єктів державного сектору, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 23.01.2015 № 11 проводити на підставі рішення міського голови згідно з висновками комісії зі списання матеріальних цінностей щодо доцільності їх переоцінки та за погодженням з визначеним органом, уповноваженим управляти об’єктами державної (комунальної) власності.
  7. Для забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку і фінансової звітності проводити інвентаризацію активів і зобов’язань відповідно до Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 № 879 (зі змінами).
  8. Вважати таким, що втратило чинність, розпорядження міського голови від 16.02.2017 № 30-р «Про організацію бухгалтерського обліку та облікову політику виконавчого комітету Охтирської міської ради».

Міський голова                                                                Павло КУЗЬМЕНКО

 

Документи за типом
Розпорядження міського ГоловиДокументів: 2236 Усі
Чат-бот Гаряча лінія