Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2020 рік

2 Лютого, 2021 22

Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2020 рік

Про підсумки роботи із зверненнями

громадян за 2020 рік

 

Заслухавши інформацію керуючого справами виконавчого комітету Охтирської міської ради про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2020 рік, реалізуючи вимоги Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», відповідно до підпункту 1 пункту «б» частини 1 статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», керуючись частиною 6 статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Охтирської міської ради вирішив:

  1. Інформацію керуючого справами виконавчого комітету Охтирської міської ради «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Охтирської міської ради за 2020 рік» взяти до відома.
  2. Керівникам виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств, установ міста:

1) забезпечити створення необхідних умов для реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення, особистий прийом, звернення на телефонну «гарячу лінію» та обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді згідно з вимогами чинного законодавства;

2) здійснювати кваліфікований, неупереджений, об’єктивний розгляд звернень громадян;

3) вживати в межах компетенції вичерпних заходів щодо позитивного вирішення проблем, порушених у зверненнях. У разі визнання заяви чи скарги необґрунтованою роз’яснювати громадянам порядок оскарження прийнятих рішень;

4) посилити персональну відповідальність посадових осіб за неналежну організацію роботи із зверненнями громадян;

5) щоквартально аналізувати стан роботи із зверненнями громадян, організації особистого прийому, проведення телефонних «гарячих ліній». Виявляти найбільш гострі, суспільно-значущі проблеми, вносити пропозиції щодо шляхів їх вирішення;

6) надавати до відділу організаційно-кадрової роботи та контролю узагальнені статистичні дані та інформацію про підсумки проведеної роботи з розгляду звернень громадян наростаючим підсумком з початку року до 5 числа місяця наступного за звітним періодом.

  1. Відділу організаційно – кадрової роботи та контролю:

1) здійснювати контроль за кваліфікованим і об’єктивним розглядом звернень громадян, додержанням встановлених законодавством термінів їх розгляду та своєчасним наданням відповідей авторам звернень;

2) кожного півроку виносити на розгляд засідання виконавчого комітету Охтирської міської ради інформацію про стан роботи із зверненнями громадян;

3) систематично опубліковувати у засобах масової інформації та розміщувати на офіційному сайті інформацію про стан розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Охтирської міської ради, графіки прийому громадян, проведення телефонних «гарячих ліній» керівництвом виконавчого комітету Охтирської міської ради та графік функціонування «телефону довіри».

  1. Контроль за виконанням цього рішення покласти на міського голову Кузьменка П.П.

 

 

Міський голова                                                                    Павло КУЗЬМЕНКО

 

Керуючий справами

виконавчого комітету                                                       Володимир ГУЦЬ

 

Інформація

про підсумки роботи із зверненнями громадян

виконавчого комітету Охтирської міської ради

за 2020 рік

Робота із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Охтирської міської ради проводиться відповідно до вимог Закону України від 02.10.1996        № 393/96-ВР «Про звернення громадян» та на виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Напрямок роботи із зверненнями громадян перебуває на постійному контролі у керівництва виконавчого комітету та виконавчих органах міської ради.

У виконавчому комітеті в повному обсязі створено необхідні умови для реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення або особистий прийом та обов’язкове одержання конкретної обґрунтованої відповіді згідно з вимогами законодавчих актів України.

Стан роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2020 року розглянуто на засіданні виконавчого комітету Охтирської міської ради про що прийнято рішення виконавчого комітету від 15.07.2020 № 89 «Про підсумок роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2020 року».

Протягом 2020 року Охтирською міською радою зареєстровано 356 звернень, що на 163 менше, ніж за відповідний період 2019 року, із них вирішено позитивно – 195, що становить 54,8%, на 105 – надано обґрунтовані роз’яснення.

За формою надходження Кількість Відсоток
на особистих прийомах керівництва 58 16
за допомогою мережі Інтернет («електронне» звернення) 35 10
через органи влади 10 3
від інших органів, установ, організацій 8 2
письмові звернення 245 69

 

У 2020 році надійшло 63 колективних звернення (18% від загальної кількості). В порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість колективних звернень зменшилася на 30.

Найбільш актуальними залишаються питання комунальної сфери, їх кількість у 2020 році склала 215, що становить 56 % від загальної кількості. Найчастіше громадяни порушували питання, що стосувалися відновлення належної якості централізованого теплопостачання та гарячого водопостачання, проведення капітального ремонту житлового фонду, благоустрою прибудинкових територій, ремонту та утримання доріг і тротуарів.

Актуальними для мешканців міста залишаються питання соціального захисту. В звітному періоді їх надійшло 39 (11% від загальної кількості питань). Переважно це питання, пов’язані з призначення субсидії та виплати одноразової матеріальної допомоги.

Крім того, мешканці міста у своїх зверненнях порушують питання аграрної політики і земельних відносин (5%), поліпшення житлових умов (4 %) та інше.

 

Найбільш характерні питання,

що порушуються у зверненнях громадян за 2020 рік

 

Зміст питання 2020 р. 2019 р. +, –
Комунальне господарство 215 (56%) 266 (45%) -51
Соціальний захист 39 (10%) 73 (12%) -34
Економічна політика, будівництво та підприємництво 18 (5%) 54 (9%) -36
Аграрна політика і земельні відносини 17 (4%) 34 (6%) -17
Житлова політика 15 (4%) 24 (4%) -9
Транспорт і зв’язок 7  (2%) 12 (2%) -5
Охорона здоров’я 16 (4%) 12 (2%) +4
Освіта, наукова діяльність та інтелектуальна діяльність 4 (1%) 12 (2%) -8
Екологія та природні ресурси 5 (1%) 11 (2%) -6
Сімейна на гендерна політика. Захист прав дітей 7 (2%) 7 (1%) 0

 

За 2020 рік від жителів міста через органи влади вищого рівня, надійшло 18 звернень, що на 1 звернення менше ніж за аналогічний період минулого року.

 

Звернення,

що надійшли через органи влади, з них:

2020 рік 2019 рік
Адміністрації Президента України 4 2
Кабінету Міністрів України 3
Верховної Ради України
Сумської ОДА, інших органів, установ, організацій 14 14

 

Порушені питання стосувалися соціального захисту, поліпшення умов проживання, комунального господарства, тощо.

Через державну установу «Сумський обласний контактний центр» та  державну установу «Урядова гаряча лінія»  за звітний період отримано та опрацьовано 347 звернень, із них вирішено позитивно 223, що становить 64% від загальної кількості питань, на 116 звернення надано обґрунтовані роз’яснення, 8 звернень направлені для розгляду за належністю.

Значна кількість громадян телефонувала на урядову «гарячу лінію» не звертаючись до органів місцевого самоврядування, відповідних підприємств, організацій, установ, а деякі з них телефонували до Центру декілька разів на тиждень з одного і того ж питання, або звертались з питаннями, відповіді на які могли б отримати в телефонному режимі або із засобів масової інформації. Переважна більшість цих звернень потребували лише надання громадянам роз’яснень підприємств, організацій, установ міста.

Від пільгової категорії громадян за 2020 рік надійшло 68 звернень, з них від учасників бойових дій – 4, ветеранів праці – 4, учасників війни – 3.

З питань організації роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань у виконавчому комітеті та виконавчих органах міської ради продовжується практика звітування керівників на апаратних нарадах при міському голові з аналізу виконаних робіт щодо питань, які порушують громадяни у своїх зверненнях.

Робота із зверненнями громадян залишається пріоритетним напрямком у діяльності Охтирської міської ради та її виконавчого комітету.

Постійно вживаються додаткові заходи щодо поліпшення організації роботи із зверненнями громадян, зокрема недопущення надання необґрунтованих відповідей, поверхневого розгляду питань, постійно проводиться робота щодо профілактики повторних звернень, здійснення глибокого аналізу причин, що їх породжують.

У відповідях на звернення, які неможливо вирішити позитивно наводиться обґрунтування та роз’яснення порядку оскарження прийнятих рішень.

Питання, які потребують тривалого часу для вирішенні їх по суті, залишаються на довгостроковому контролі.

Під час проведення прийомів забезпечений першочерговий прийом пільгових категорій громадян. За пропозиціями керівництва до проведення прийомів залучаються керівники управлінь та відділів.

Протягом 2020 року керівництвом виконавчого комітету заплановано провести 144 прийоми,  проведено 58, з них виїзних особистих прийомів: заплановано – 72, проведено – 29, в приміщенні виконавчого комітету Охтирської міської ради: заплановано-72, проведено – 29.

Міським головою проведено 10 особистих прийомів громадян, під час яких прийнято 33 громадян, надійшло – 33 звернення, розглянуто – 43 питання, з яких позитивно вирішено – 21, що у відсотках становить – 48,8%.

З метою протидії розповсюдженню коронавірусної інфекції COVID-19 та у зв’язку з введенням загальнонаціонального карантин з березня по грудень прийоми не проводились.

Працівниками відділу організаційно-кадрової роботи та контролю здійснюється щоденний консультативний прийом громадян з питань, що належать до повноважень міської ради та її виконавчого комітету.

Мешканцям надаються консультації, як при безпосередньому зверненні до відділу, так і в телефонному режимі.

Забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, порушених у них питань, оперативне їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян на сучасному етапі є одним із пріоритетних завдань керівництва виконавчого комітету і виконавчих органів міської ради. Увага до звернення – це увага до конкретної людини, її потреб та запитів.

Не допускати тяганини, розглядати справи по суті звернень, допомагати максимально, проявляти тактовність, повагу до людей, чітко організовувати прийом громадян – саме такі вимоги поставлені перед посадовими особами органу місцевого самоврядування.

 

 

Керуючий справами

виконавчого комітету                                                          Володимир ГУЦЬ

 

Документи за типом
Проекти рішень виконавчого комітетуДокументів: 57 Усі
Чат-бот Гаряча лінія